Thursday, April 2, 2009

Janda Baik..-episode 4-


Hari seterusnya aku main basikal pulak hehe. dah lama sngt sebenarnya aku xmain basikal ni.,nak2 pulak basikal gear jenis shimano lagilah ku excited sngt2,tapi sebelum 2 group aku wat camp craft dulu.Aktiviti paling aku xsuka.,mmg jujur dari hati aku hehe..ktorg kene setting khemah peralatan..hmm lagilah sakit hati,mana x nye yg nak wat khemah 2 tinggal 3 org jek.Yg lain pg setting khemah2 yg lain.,aduhai time 2 Tuhan je yg taw hati ni tgh berkecamuk. . .tapi alhamdulillah siap jgk n x disuruh robohkan lagi oleh my admire.,Cik Yazilah.hehe..ha.,lepas tu lah ktorg dapat men basikal,best giler weee......Dah lame xmain hahaha.sblum tu fesi bagi penerangan sikit la pasal anatomi basikal 2.,dapat lagi ilmu baru,bertuah aku.Secara keseluruhannya,mmg aku puas hati sngt2 hari tu,fesi2 yg sporting di tambah pulak dgn good respons from my group,alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment